Yuki 箍左大半年牙,而家帶到第67+既牙套 (total 69套箍),係時候決定做唔做refinement,唔做既就可以準備帶retainer,做既就再印牙套繼續箍.....基本上Yuki對而家既效果都 好滿意,前面哨牙既位置差不多箍返哂入去,影相笑個陣靚哂hahaa~~不過醫生檢查完覺得仲有些少位可以再收入d棚牙,睇左電腦movie之 後,refinement大概箍多29套箍,預計半年至9個月左右,既然可以箍得再好d,咁我梗係選擇做refinement啦^^

呢個係電腦movie,可以清楚睇到牙齒移動情況,
不過我係呢度只係cap左張相比大家睇......
 

咁究竟我由未開始箍牙到箍左67套箍之後,d牙郁左幾多呢?
呢個問題經常有朋友仔問我,以前我會send 相比佢地睇,
今次會有牙模對比圖,比影相更清楚!!!

白色牙模 - 係箍牙前整既~~
藍色牙模 -  係帶緊第67+牙箍時整既~~

不論正面、側面對比,都有好明顯既分別~~



再比多張相大家對比下啦~~~
第一格圖睇得最清楚~~~

黎緊4月中Yuki會收到refinement既牙套,到時再同大家update 啦~~~~



如果大家想知道我做隱適美療程更多的資料,可以隨時
PM 或者e-mail 比我~~
yukipoon0215@yahoo.com.hk

arrow
arrow
    全站熱搜

    yuki0215 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()